*
* 780 din umesto 3000 din za biološki tretman lica i intenzivnu hidrataciju kože! Iskoristite 74% popusta i osvežite svoje lice u salonu The Beauty room! Novi sjaj Vašeg lica Boravak u zatvorenom prostoru, u zadimljenim i neprovetrenim prostorijama, sve više ostavlja trag na našoj koži lica. Koža postaje suva i bez sjaja, te joj je potreban tretman koji joj može povratiti vlažnost i mekoću. Sa dolaskom jeseni, sve je manji izbor svežeg voća koje unosimo u organizam, a time i manje vitamina koji utiču na lep izgled kože. Biološki tretman je namenjen svim osobama koje žele da svojoj koži pruže malo dodatne nege, i povrate izgubljeni sjaj i svežinu. Izuzetan popust od 74% na izuzetan tretman, će Vas svakako naterati da rezervišete svoj kupon i što pre posetite ovaj salon u centru grada. Lako je biti lep u salonu lepote The Beaty room!
*
  • *

    Vreme: 01:39h 26.10.2011 : Draga Ljiljana, čim Vaša uplata legne na naš račun šaljemo Vam kupon:) Srdačan pozdrav od PolaCene tima:)

  • *

    Vreme: 01:36h 26.10.2011 : Hvala Sandra, i mi delimo Vaše mišljenje:)

  • *

    Vreme: 01:35h 26.10.2011 : Draga Jeco, tretman traje sat vremena:) Srdačan pozdrav od PolaCene tima:)))

  • *

    Vreme: 09:36h 26.10.2011 Sandra: Odličan salon, bila sam pre mesec dana, prezadovoljna.

  • *

    Vreme: 09:19h 26.10.2011 jeca: Poštovani,\r\nkoliko vremenski traje tretman. Volela bih da čujem komentar nekoga ko ima iskustva sa ovim salonom

  • *

    Vreme: 03:06h 24.10.2011 LJiljana: Prvi put koristim usluge vaseg sajta. Danas sam uplatila 780 din za 1 vaucer. Sta ja treba dalje da uradim? Gde cu dobiti taj vaucer koji treba da odstampam? Pod ovom ponudom kad se rasknjizi uplata ili...? Help :-)

  • *

    Vreme: 11:40h 20.10.2011 : Draga Milice, hvala Vam na strpljenju. U trenutku kada ste prvi put poručili Vašu ponudu imali smo radove na serveru i iz tog razloga Vam nije stiglo uputstvo za uplatu. Izvinite na neprijatnosti. Srdačan pozdrav od PolaCene tima:)

  • *

    Vreme: 03:39h 19.10.2011 Milica: Kupila sam ponovo. Molim vas da izbrišete prva dva kupona sa mog profila, a druga dva plaćam jer su mi stigle instrukcije za plaćanje.\r\n

  • *

    Vreme: 02:50h 19.10.2011 Milica: Nisam u prilici da vas pozovem. Ova dva kupona vec stoje kao porudzbine na mom profilu. Ako ponovo porucim bice to onda 4 porucena kupona. Da li onda da samo platim dva a druga dva se automatski otkazuju ukoliko ih ne platim? Ili dobijam neke negativne poene?

  • *

    Vreme: 02:50h 19.10.2011 Milica: Nisam u prilici da vas pozovem. Ova dva kupona vec stoje kao porudzbine na mom profilu. Ako ponovo porucim bice to onda 4 porucena kupona. Da li onda da samo platim dva a druga dva se automatski otkazuju ukoliko ih ne platim? Ili dobijam neke negativne poene?

  • *

    Vreme: 02:29h 19.10.2011 : Draga Milice, do sada nismo imali sličnih iskustava:) Da li biste mogli da probate ponovo da poručite. Postoji i opcija da nas kontaktirate putem telefona 011 2621851, te da direktno sa našim tehničkim timom rešimo Vaš problemčić:) Srdačan pozdrav od PolaCene tima:)))

  • *

    Vreme: 02:00h 19.10.2011 Milica: Upravo sam porucila 2 kupona, ali nisam dobila instrukcije za placanje iako sam kliknula na placanje uplatnicom. Cak i u delu \"moji kuponi\" ne postoji instrukcija za placanje. Sta raditi? Pozdrav!

Morate biti ulogovani da biste napisali komentar

Nazad na ponudu